جوهر پرینتر

انواع جوهر چاپگر ،

هنگام خرید پرینتر برای کسب و کار خود ، اولین تصمیم شما این است که چه نوع پرینتری بخرید. پرینترها از انواع جوهر پرینتر مختلف برای تولید اسناد استفاده می کنند و هر نوع جوهر ، مزایا و معایب خاص خودش را دارد. درک مزایای هر نوع جوهر پرینتر به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی برای نیازهای شرکت خود داشته باشید.

جوهر پرینتر مایع

جوهر پرینترهای جوهر افشان اپسون ، hp و کانن برای تولید متن و تصاویر از نوع جوهر پرینتر مایع می باشد. قطرات میکروسکوپی روی کاغذی که در آن غوطه ور شده است ، پاشیده می شود. جوهر افشان به طور معمول به دو شکل در می آید. جوهرهای مبتنی بر Dye ارزان ترند ، اما تصاویری تولید می کنند که می توانند با گذشت زمان یا با قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش کم رنگ شوند. جوهر های مبتنی بر Pigment گران تر هست ، اما در واقع ذرات کوچکی از رنگ را روی سطح کاغذ می گذارند و در برابر محو شدن مقاومت بیشتری دارند. پرینترهای مبتنی بر جوهر (نظیر جوهر پرینترهای اپسون L805 یا جوهر ۴ رنگ اپسون) به شما امکان چاپ رنگهای واضح تر از سایر چاپگرها را می دهند. در نتیجه برای تولید عکس و گرافیک مناسب هستند.

تونر شارژ پرینتر

جوهر و تونر شارژ پرینترهای لیزری و دستگاه کپی از نوع جوهر پرینتر خشک به نام تونر می باشد که از ذرات ریز رنگدانه تشکیل شده است. در این پرینترها ، درام با استفاده از گرما تونر را به کاغذ متصل می کند و ذرات را روی سطح قرار می دهد. پرینترهای لیزری سریعتر از جوهر افشان هستند. اگرچه نمی توانند کیفیت رنگی مشابه مدل های جوهر پرینتر مایع تولید کنند.

جوهر پرینتر جامد

نوع دیگری از پرینترها از “جوهر پرینتر جامد” استفاده می کنند. این پرینترها ذرات رنگدانه تعبیه شده در موم (Wax) مشابه مداد رنگی است. این دستگاه ها با استفاده از هد چاپ گرم ، موم را ذوب می کند. سپس روی کاغذ می اندازند و تصویر را در چند لایه تشکیل می دهند. یک عیب جوهر پرینتر جامد این است که رنگدانه و موم ، بافت قابل توجهی در صفحه باقی می گذارد ، که می توانید هنگام لمس کردن سند به طور تصادفی آن را از بین ببرید.

ریبون پرینتر

چاپگرهای ضربه ای و ماتریس نقطه ای (سوزنی) از یک سیستم ریبون مرکب برای رساندن رنگدانه به صفحه استفاده می کنند. کارتریج های این پرینترها حاوی یک ریبون پارچه ای بلند روی چرخ ها هستند و از مخزن جوهر پرینتر عبور می کنند. هنگام نصب ، ریبون بین هد چاپ و صفحه قرار می گیرد. هد از طریق ریبون به صفحه برخورد می کند. در نتیجه یک اثر جوهر به شکل کاراکتر ایجاد می کند. کارتریج های ریبونی جوهری به دلیل وجود پیچیدگی ریبون در داخل ، می توانند حجیم باشند. که معمولا در انواع تک رنگ یا قرمز و سیاه هستند و پالت رنگ را محدود می کنند.

فروشگاه اینترنتی توسکام به عنوان فروشنده انواع جوهر پرینتر یا پرینترهای لیزری و جوهر افشان در سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فعالیت دارد.

Students often buy essays online since they don’t have energy or motivation to write their own. This is why they require assistance do my research paper to complete their assignment on time. Based on how urgent the work is the company may be able to deliver the paper as fast as four hours. In reality, the price of this kind of service will vary based on how long it takes to complete the order. Below are a few benefits of buying essay online cheap:

امتیاز کاربران به: ریبون پرینتر سوزنی MEVA LQ 350 MA 15633 | (0نفر)

ارزش خرید به نسبت قیمت
معمولی
کیفیت کالا
معمولی
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از توسکام خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.