نمایندگی مادیران

نمایندگی مادیران در مشهد و تهران

 

          نمایندگی مادیران توسکام در سال ۱۳۹۸ توسط شرکت توسکام ایجاد شده است. شرکت ماشین های اداری توسکام دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین ها و تجهیزات اداری در کشور است. این شرکت نمایندگی مادیران در مشهد و تهران، استان تهران می باشد. شرکت مادیران با بیش از ۴۵ سال تجربه در زمینه عرضه ماشین های اداری و تجهیزات IT در کشور، نماینده رسمی و انحصاری چاپگر و اسکنرهای اپسون در ایران می باشد.

 

خدمات پس از فروش توسکام

توسکام نمایندگی مادیران در مشهد و تهران

           نمایندگی مادیران (شرکت ماشین های اداری توسکام) همانطور که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد دارای ۲ شعبه اصلی در مشهد و تهران، استان تهران می باشد که پشتیبانی محصولات عرضه شده در زمینه ماشین های اداری توسط مادیران را انجام می دهد. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر پرینترهای اپسون فقط در مرکز مشهد قابل انجام می باشد.

 

گارانتی مادیران

           عرضه کلیه محصولات اپسون در نمایندگی مادیران با برچسب زرد رنگ می باشند. البته به همراه کارت گارانتی مادیران که تحت پوشش گارانتی این شرکت می باشند. کارتریج های جوهر اورجینال اپسون و جوهر میوا که توسط مادیران عرضه می شود نیز تحت گارانتی این شرکت  می باشد. لازم به ذکر است که در صورت مشاهده هر گونه ایراد فنی نیز تعویض می گردند. استفاده از کالاهای مصرفی متفرقه و جوهرهای لیتری غیر استاندارد سبب ابطال گارانتی آن می شود.

 

ریبون و جوهرهای میوا

قیمت ریبون میوا، ریبون موا، ریبون چاپگر سوزنی جوهر میوا، قیمت جوهر پرینترهای جوهر افشان اپسون

          شرکت مادیران اقدام به تهیه و توزیع کالاهای مصرفی با نام تجاری میوا کرده است. دلیل کار، کاهش هزینه مواد مصرفی و جلوگیری از استفاده مواد مصرفی غیر استاندارد موجود در بازار است. در نمایندگی مادیران کالاهای مصرفی میوا به دلیل بهره مندی از مزایای رقابتی مهم، نظیر قیمت مناسب، کیفیت بالا، فراوانی و سهولت دسترسی، جایگزین بسیار مناسبی برای کالاهای مصرفی اورجینال اپسون بوده است که کیفیت آن توسط مرکز ماشین های اداری ایران پس از گذراندن آزمایشات دقیق تایید شده و تحت ضمانت و گارانتی تعویض مادیران می باشد. شرکت مادیران توصیه می کند که برای حفظ کیفیت چاپ، جلوگیری از خرابی و ابطال گارانتی دستگاه از کالاهای مصرفی میوا ویا اورجینال اپسون استفاده نمایید.

 

تکنولوژی چاپگرهای اپسون

           پرینترهای جوهر افشان اپسون دارای تکنولوژی برتر Piezo می باشند. در نتیجه، چاپ رنگی با کیفیت و سرعت بالاتر از سایر تکنولوژی ها را فراهم آورده اند. جدا بودن کارتریج های جوهر، تعویض آنها را به صورت جداگانه در هنگام اتمام هر رنگ امکان پذیر نموده است. بنابراین سبب صرفه جویی در هزینه های چاپ می گردد. هد این چاپگرها نیز از کارتریج جدا می باشد و در زمان تعویض کارتریج نیازی به تعویض هد نمی باشد.

 

مکانیزم جدید چاپگرهای اپسون

         شرکت اپسون اولین تولید کننده چاپگرهای جوهر افشان با بهره گیری از مکانیزم جوهرهای مخزن دار (Ciss) می باشد. وجود مخزن های ۷۰ لیتری بر روی این گروه از چاپگرها مزیت فوق العاده ای در صرفه اقتصادی چاپ خواهد داشت.

You can use many methods to check what write my essay website you’re looking at is genuine. This is just one of the various ways that you will be able to tell if the review site is legitimate. It is also possible to check the write my essays review websites available on the Internet. There are many advantages of employing these types of services. Below are a few points to keep an eye on. It is important to english essay writing service avoid fake reviews that list pros and cons. The reviews are also copied on websites for essay writing businesses.

امتیاز کاربران به: پرینتر لیبل زن میوا Meva MBP 1000 | (0نفر)

ارزش خرید به نسبت قیمت
معمولی
کیفیت کالا
معمولی
کیفیت چاپ
معمولی
امکانات و قابلیت ها
معمولی
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از توسکام خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.